Menu
x

5% POPUST ob prijavi na e-novice!

Koda za popust: MADAME5

E-novice

Z vpisom emaila se strinjaš s splošnimi pogoji.

Spletna trgovina s čevlji - MADAME.SI | info@madame.si  040 216 157

Splošni pogoji poslovanja

1. Splošno

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Madame.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot, Uradni list RS, št. 98/2004-UPB2, 126/2007, 86/2009, 78/2011, 38/2014), Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT, Uradni list RS, št. 96/2009-UPB2), Obligacijskim zakonikom (OZ, 97/2007-UPB1), na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje.

2. Upravljalec spletne strani madame.si in ponudnik izdelkov je podjetje:

Branka Repnik s.p., Podgorje 64F, 2381 Podgorje pri Slovenj Gradcu.
Podjetje je vpisano v sodni register Okrožnega sodišča v Slovenj Gradcu.
Matična št.: 8013578000, davčna št.: 56037651.
Bančni račun: IBAN SI56 6000 0000 0770 833 (Hranilnica Lon)

3. Spletna trgovina

Uporabnik lahko nakupuje v spletni trgovini, ki jo upravlja podjetje Branka Repnik s.p., z dostopom preko povezave: www.madame.si 

Z naročilom v spletni trgovini uporabnik potrjuje, da v celoti razume in sprejema te splošne pogoje. Za nakup v spletni trgovini preko navedenih povezav se uporabniku ni potrebno registrirati. Ponudnik ne odgovarja za izgubo, škodo ali stroške, ki bi nastali zaradu neizpolnitve ali zamude pri izpolnitvi obveznosti, do katere bi morebiti prišlo zaradi dogodka ali okoliščin izven nadzora ponudnika. Vse informacije, ki so objavljene na spletni strani, npr. opisi izdelkov, specifikacije, fotografije, so približne. Ponudnik si pridržuje pravico do manjših sprememb v opisu izdelkov brez obveznosti obveščanja uporabnikov.

Ponudbe na spletni strani so časovno in količinsko omejene, kot je objavljeno na spletni strani. Objavljene količine izdelkov na zalogi so informativne in se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

4. Naročanje izdelkov in obveščanje o ceni

4.1 Kot kupec lahko izdelke vidite in naročate na spletni strani www. madame.si. Ponudba je dostopna 24 ur na dan in 7 dni v tednu. Izbirate lahko med vsemi objavljenimi izdelki. Ponudba je na voljo samo fizičnim osebam.

4.2 S klikom na gumb "Zaključite naročilo" med postopkom naročanja potrjujete, da v celoti razumete pogoje poslovanja in se z njimi strinjate. Po zaključenem naročilu na spletni strani boste prejeli elektronsko sporočilo z vsemi podatki o vašem naročilu in dostavi pošiljke.

5. Postopek nakupa

5.1 Nakupovalna košarica

5.1.1. Na spletni strani nakupovalne košarice so prikazani izdelki, ki ste jih med iskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želite odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, kliknite na povezavo "Odstrani", ki se nahaja ob izdelku. Če želite dodati določen izdelek v košarico, morate klikniti na povezavo "Nadaljujte z nakupovanjem". S klikom na omenjeno povezavo se vrnete v spletno trgovino.

5.1.2. Svoje naročilo zaključite s klikom na gumb "Zaključite naročilo".

5.1.3 Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se vam na spletni strani prikaže tekst "Prejeli smo vaše naročilo".

5.2 Potrditev naročila

Po zaključku naročila boste na posredovani elektronski naslov, ki ste ga vnesli ob naročilu, prejeli elektronsko sporočilo s podrobnostmi. V omenjenem elektronskem sporočilu boste tudi seznanjeni, da nam lahko v primeru kakršnih koli vprašanj pišete na elektronski naslov info@madame.si.

5.3 Pošiljanje blaga

Pogodbena partnerja za dostavo pošiljk sta Dostavna služba GLS in Pošta Slovenije.

6. Sprememba naročila

Vse želene spremembe v zvezi z oddanim naročilom nam lahko sporočite preko elektronske pošte info@madame.si. 

7. Dokončna potrditev naročila

Ko potrdite vsebino svojega nakupa, morate dokončno potrditi nakup z določitvijo načina plačila. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu potrjenega naročila). Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji obvezujoči tako za ponudnika, kot tudi za kupca.

8. Preklic naročila

Kupec lahko svoje naročilo prekliče v roku dveh ur po oddaji naročila. V primeru pravočasnega preklica naročila, kupcu v zvezi s tem ne nastanejo stroški. Naročilo se lahko prekliče po elektronski pošti na info@madame.si. Kupec lahko naročilo prekliče tudi kasneje, vendar samo v primeru, da mu preko e-naslova sporočimo, da artikel, katerega je naročil, začasno ni na zalogi.

9. Status naročila

Status vašega naročila prejmete po elektronski pošti. Elektronsko pošto prejmete tudi v primeru, če kateri od vaših naročenih artiklov trenutno ni dobavljiv.

10. Plačilni pogoji

10.1 Cena za izbran izdelek velja na dan nakupa in sicer na dan zaključka in oddaje naročila preko spletne trgovine madame.si. Vse cene so v evrih (EUR). Cene ne vključujejo stroškov dostave oziroma poštnine. Le ti so navedeni ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila.

10.2 Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

Plačilo po povzetju - naročeno blago bo poslano z dostavno službo GLS ali preko Pošte Slovenije. Strošek GLS je 2,95€. Strošek Pošte Slovenije pa 3,95€. Ob prejemu pošiljke preko pošte, plačate odkupnino z gotovino (vrednost naročenih izdelkov + poštnina). Ob plačilu z gotovino po povzetju vas bremeni še provizija Pošte Slovenije, ki znaša 1,05€ za pakete v vrednosti do 98€. Za pakete z vrednostjo od 98€ do 501€ znaša provizija 1% vrednosti paketa, nad vrednostjo paketa 501€, znaša provizija 5,01€. Provizijo plačate poštarju posebej, strošek ni vključen v vrednost paketa. V kolikor ste v času dostave na domu odsotni, prejmete obvestilo poštarja, s katerim prevzamete pošiljko na lokalni pošti.

Po predračunu/ponudbi - kupcu preko elektronske pošte izdamo račun/predračun za naročeno blago. Plačate lahko preko katerekoli spletne banke ali preko položnice na banki oziroma pošti. Blago bo odposlano takoj, ko bo na računu razvidno, da je bilo plačilo uspešno izvedeno. S plačilnim sistemom PayPal - kupec je preusmerjen na varno stran sistema PayPal, kjer opravi plačilo. Blago bo odposlano takoj, ko preko sistema prejmemo potrditev o plačilu. Račun za plačilo prejmete na naslov, ki ste ga posredovali ob oddaji naročila.

11. Dostava in stroški poštnine

11.1 Dostavo blaga opravi za nas dostavno podjetje GLS ali Pošta Slovenije.

11.2 Izdelki bodo dostavljeni v roku 1-2 delovnih dni od datuma, ko na vaš elektronski naslov prejmete potrdilo o naročilu. V primeru kakršnihkoli zapletov ali zamude pri vašem naročilu, boste o tem prejeli obvestilo preko elektronske pošte.

11.3 Naročene izdelke pošljemo na naslov, ki ste ga vnesli med postopkom naročila.

11.4 Če med poskusom dostave niste dosegljivi na izbranem naslovu, vas bo dostavna služba obvestila o možnostih prevzema.

11.5 Strošek dostave preko dostavne službe GLS znašajo 2,95€, preko Pošte Slovenije pa 3,95€.  Stroški poštnine vključujejo embalažo, pakiranje in dostavo. Navedeni strošek dostave velja v primeru plačila po predračunu ali preko sistema PayPal. V primeru nakupa z odkupnino - plačila po povzetju, vas bremeni še provizija Pošte Slovenije, ki znaša 1,05€ za pakete v vrednosti do 98€. Za pakete z vrednostjo od 98€ do 501€ znaša provizija 1% vrednosti paketa, nad vrednostjo paketa 501€, znaša provizija 5,01€. Pri plačilu po povzetju s kartico, je potrebno upoštevati tudi stroške provizije banki. Provizijo plačate dostavni službi posebej. Pri nakupu nad 60€ je dostava brezplačna.

11.6 Kupec je pri prevzemu pošiljke dolžan pregledati njeno vsebino. V primeru fizičnih poškodb pošiljke ali v primeru, da manjka njena vsebina in pošiljka kaže znake odprtja, je kupec dolžan celotno pošiljko (paket, zaščitna embalaža, izdelki) reklamirati pri dostavljalcu (GLS ali Pošta Slovenije d.o.o.), ki je dolžan rešiti reklamacijo na svoje stroške, če se mu dokaže odgovornost.

11.7 Podjetje Branka Repnik s.p. ne odgovarja za poškodbe, uničenje ali nezmožnost zagotavljanja izdelkov zaradi nepredvidljih razmer, ki nastanejo zaradi višje sile. Podjetje ni dolžno kriti stroškov, nastalih ob morebitni zamudi dostave izdelkov, niti ne krije stroškov v primeru izgube izdelka ali nedostavljenega izdelka.

12. Pritožbe, reklamacije in informacije

V primeru pritožb, reklamacij ali povraševanja po dodatnih informacijah nam lahko pošljete sporočilo na elektronski naslov info@madame.si ali na naslov: Branka Repnik s.p., Podgorje 64 F, 2381 Podgorje.

13. Odstop od pogodbe in vračilo izdelka

13.1 Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da lahko artikel odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa.

13.2 Za odpoved naročila veljajo določila splošnih pogojev in veljavna zakonska določila o vračilu blaga. Uporabljajo se določila 43.člena Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot), ki določa, da ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

13.3 Izdelek, ki ga želite vrniti, mora biti:

  • neuporabljen, nenošen, čist in nepoškodan, v originalni embalaži
  • embalaža izdelkov ne sme biti poškodovana, popisana, polepljena s poštnimi nalepkami ali salotejpom, potrebno jo je ustrezno zaščititi
  • če ste izdelek že začeli uporabljati, odstop od pogodbe in vračilo izdelka ni več možno.

13.4 Potek vračila izdelka:

V primeru, da vam izdelek ne ustreza, nam v roku 14 dni od prejema to sporočite preko elektronske pošte: info@madame.si in nam izdelek v roku 14 dni vrnite. Izdelek nam vrnite nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

Izdelek nam pošljite na naslov: Branka Repnik s.p., Podgorje 64F, 2381 Podgorje pri Slovenj Gradcu. Izdelek pošljite v original embalaži, ki jo primerno zaščitite, priložite mu kopijo originalnega računa in izpolnjen obrazec za vračilo blaga, ki ga najdete na naši spletni strani. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe je neposreden strošek vračila blaga, ki se obračunava po ceniku dostavne službe.

13.5 Zamenjava blaga

Če je kupec naročil izdelek, ki mu kakorkoli ne ustreza, ga lahko v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, pri nas tudi zamenja. O željeni zamenjavi nas mora obvestiti v roku 14 dni na info@madame. si. V naši vednosti in po dogovoru nam artikel pošlje nazaj na naslov za menjave in vračila: Branka Repnik s.p., Podgorje 64F, 2381 Podgorje pri Slovenj Gradcu. V skladu z dogovorom, bomo poslali drugi artikel. Edini strošek, ki bremeni kupca, je strošek vračila artikla.

Obrazez za vračilo blaga (pdf datoteka)

14. Reklamacija stvarnih napak in poškodovane pošiljke

14.1 V primeru reklamacij nas lahko kontaktirate preko elektronske pošte na naslov info@madame.si. Postopek obravnave reklamacije je zaupen.

14.2 Zakon o varstvu potrošnikov v 37.členu določa, da gre za stvarno napako če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno uporabo, za katero jo kupec kupuje, če stvar nima lastnosti ali odlik, ki so bile izrecno dogovorjene in če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom - razen, če sta bila vzorec ali model prikazana samo zaradi obvestila.

14.3 Ponudnik jamči za kakovost izdelkov v zakonitem roku, ki začne teči z vročitvijo blaga potrošniku pod pogojem, da je kupec upošteval navodila za uporabo in vzdrževanje izdelka.

14.4 Kupec mora ponudnika pisno obvestiti o napaki, jo natančno opisati ter priložiti kopijo originalnega računa. Kupec mora ponudniku omogočiti, da stvar pregleda. Na lastne stroške jo mora poslati na naslov Branka Repnik s.p., Podgorje 64F, 2381 Podgorje pri Slovenj Gradcu. Ponudnik mora biti o tem tudi obveščen.

14.5 Kupec, ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da odpravi napako na blagu, vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako, blago z napako zamenja z novih brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek. Če napaka ni sporna, ponudnik čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni, ugodi kupčevi zahtevi. Ponudnik pisno odgovori kupcu na zahtevo najpozneje v osmih dneh, če je napaka sporna. Kupec je v primeru odobrene reklamacije za stvarno napako upravičen tudi do povračila morebitnega stroška dostave, ki ga je imel v primeru spletnega nakupa.

15. Ustreznost izdelka

Ponudnik se bo trudil zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovi spletni strani. Kljub temu pa se lahko lastnost artikla, rok dobave ali cena spremeni tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti vseh podatkov na spletni strani, zato bo kupec v takem primeru obveščen o spremembrah in ponudnik mu bo omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega blaga. Ponudnik ne odgovarja za vsebino fotografij izdelkov in promocijskih fotografij, le te mora kupec jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti blaga. Na naši spletni strani si prizadevamo, da bi fotografije, objavljene poleg opisa artikla predstavljale realistično sliko artikla. Še vedno pa je možno, da je percepcija posameznega artikla preko fotografije drugačna, kot je lahko kasneje pri fizičnem stiku z artiklom.

16. Pravica do zavrnitve storitve

Če ponudnik meni, da uporabnik krši veljavno zakonodajo ali škodi interesom spletnih mest, ki jih upravlja ponudnik, lahko kadarkoli in brez predhodnega obvestila prekliče, spremeni, začasno ali trajno prekine ali razveljavi naročila ali članstvo uporabnika, vključno z dostopom do katerekoli vsebine na spletni strani za določenega uporabnika.

17. Politika varovanja osebnih podatkov

Izjava o zasebnosti

Varovanje osebnih podatkov naših uporabnikov je pomembna obveznost našega podjetja. Vse spletne aktivnosti podjetja Branka Repnik s.p. so v skladu z zakonodajo Evropske Unije in konvencijami Sveta Evrope. Politika zasebnosti obravnava ravnanje z informacijami podjetja, ki jih pridobi o vas, kadar obiščete našo spletno stran.

Ponudnik se zavezuje, da bo varoval zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (UR.list št.86/2004). Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila, pošiljanje reklamnega in informativnega gradiva, ponudb, računov in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo podani nepooblaščenim osebam. Spletne strani imajo nameščen certifikat z najvišjo stopnjo zaščite, ki med pošiljanjem podatkov varuje osebne podatke pred zunanjemi vdori. Za pravilnost, popolnost in ažurnost podatkov, ki jih vnesejo uporabniki, ne odgovarjamo.

18. Izjava o varovanju zaupnosti osebnih podatkov in zasebnosti uporabnikov

V skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov, smo zavezani k varovanju osebnih podatkov uporabnikov naše spletne trgovine. Pod nobenim pogojem ne bomo brez izrecnega dovoljenja uporabnika posredovali osebnih oz. drugih podatkov uporabnika tretji osebi oz. ne bomo omogočili tretji osebi, da vpogleda v osebne oz. druge podatke uporabnika, razen če bi to od njega zahtevale državne oblasti, če je taka obveznost določena v zakonu ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje naših zakonitih interesov.

Vsi osebni in drugi podatki, ki jih bo uporabnik posredoval ob prijavi v spletno trgovino, kot tudi ob naročilu nakupa izdelkov, vključno z vsebino naročil, bodo varovani v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Teh podatkov ne bomo uporabil v namen, ki bi kakorkoli škodoval uporabniku ali drugi vpleteni osebi. Podatke lahko v anonimizirani sumarni obliki uporabimo za namene statističnih analiz. Zaupnost osebnih in drugih podatkov uporabnikov ne bo kršena v nobeni obliki.

19. Piškotki in IP naslovi

Vsakemu uporabniku ob začetku vsakokratne uporabe spletne trgovine dodelimo piškotek za identifikacijo, spremljanje nakupovalne košarice in zagotavljanje sledljivosti (t.i. "cookie"), ki se v pomnilniku strežnika shranjuje le za čas trajanja obiska spletne trgovine in se izbriše po eni uri neaktivnosti. Na osebni računalnik uporabnika lahko shranimo tudi nekatere trajne piškotke, kot npr. identifikacijska številka uporabnika v šifrirani obliki za prepoznavanje ob naslednjem obisku spletne trgovine ali ocene artiklov, s pomočjo katerega uporabnik ve, katere artikle je že ocenil, posredno pa tudi piškotke zunanje storitve Google Analytics, ki služijo analizi obiskov spletnega mesta. Te podatke lahko v anonimizirani sumarni obliki uporabljamo za namene statističnih analiz. Za potrebe zagotavljanja spletne varnosti zbiramo tudi IP naslove, iz katerih uporabniki dostopajo do spletne trgovine.

20. O podjetju

Branka Repnik s.p. Podgorje 64F 2381 Podgorje pri Slovenj Gradcu Matična številka: 8013578000 Davčna številka: 56037651 Podjetje Branka Repnik s.p. upravlja spletno stran www.madame.si.

21. Varnost

Branka Repnik s.p. si močno prizadeva za zagotovitev varnosti osebnih podatkov. Vaši podatki so ves čas zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem in neavtoriziranim dostopom ali neavtoriziranim odkritjem.

22. Povezave do drugih spletnih strani

Izjava o varovanju osebnih podatkov se nanaša na predstavitveno stran madame.si, ki jo ima podjetje in vse njene podstrani. Spletne strani na tej privzeti strani lahko vsebujejo povezave do drugih oskrbovalcev znotraj in izven podjetja Branka Repnik  s.p., za katere ta izjava o varovanje osebnih podatkov ne velja.

23. Mladoletne osebe

Mladoletne osebe ne bi smele prenašati kakršnihkoli osebnih podatkov na spletno stran madame.si brez dovoljenja staršev ali skrbnikov. Podjetje Branka Repnik s.p. ne bo nikoli zavestno zbiralo osebnih podatkov od mladoletnih oseb ali jih kakorkoli uporabilo ali razkrilo tretji stranki brez njihovega dovoljenja.

24. Izključitev odgovornosti

Ponudnik si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja. Ponudnik ni odgovoren za povrnitev morebitne izgube, škode ali stroškov (v nadaljevanju: škoda), ki jo ima uporabnik zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju spletne strani. Ponudnik ne zagotavlja točnosti, popolnosti ali pravilnosti vsebine, objavljene na spletni strani, niti ne prevzema odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil utrpeti uporabnik zaradi zanašanja na objavljeno vsebino.

Ponudnik ne odgovarja za škodo, ki utegne nastati na uporabnikovi strojni, programski in drugi opremi zaradi uporabe spletne strani. Uporabnik mora zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirusni programi, itd.) pred dostopom do in uporabo spletne strani.

Uporabnik mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost podatkov, ki se uporabljajo za registracijo/prijavo na spletni strani (e-naslov, geslo). Ponudnik ne odgovarja za škodo, ki bi utegnila nastati uporabniku zaradi nepooblaščenega razkritja ali uporabe podatkov za prijavo.

25. Odjava od prejemanja informativnih sporočil

Prejemanje reklamnih in informativnih elektronskih sporočil (e-novice) lahko prekličete tako, da na dnu sporočila sledite povezavi "Odjava od e-novic". Ponovna prijava je mogoča v spletni trgovini ali z oddajo novega naročila.

26. Pritožbe, spori in informacije

V primeru pritožb, reklamacij in informacij povezanih z našimi storitvami, nas lahko kontaktirate preko elektronske pošte na naslov: info@madame.si ali po pošti na naslov: Branka Repnik s.p., Podgorje 64F, 2381 Podgorje pri Slovenj Gradcu. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Madame.si bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bodo obravnavali in ga vsezkozi obveščali o poteku postopka. Madame si prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

27. Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Ponudnik si pridružuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Ti splošni pogoji začnejo veljati dne 01.02.2017